Superbet – Oferta powitalna W superbet nie przyznana po weryfikacji
W skrócie zamieszczę treść reklamacji i odpowiedzi bugmachera
1)Dzień dobry pragnę zgłosić nieprawidłowość jaka nastąpiła na moim koncie bukmacherskim i prosić o przywrócenie mi należnych bonusów. Po okresie 7 dni nadal nie dostałem bonusów wynikających z promocji : TYDZIEŃ BEZ RYZYKA oraz DO 200 PLN NA START.
W tej sprawie skontaktowałem się z pomocą techniczną, która poinformowała mnie, że zaistniała próba nadużycia bonusów, która wynika z ,,różnych parametrów konta”. Nie do końca rozumiem zaistniałą sytuację, gdyż po skrupulatnym przeanalizowaniu waszego regulaminu nie widzę żadnych podstaw do nie przyznania mi wspomnianych bonusów.
Liczę na jak najszybszy kontakt i rozpatrzenie mojego zgłoszenia.
Z poważaniem xyz
##- Wpisz odpowiedź powyżej tego wiersza -##
Witaj, Mikołaj #####!
Dziękujemy za skontaktowanie się z obsługą Klienta!
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna i pozwala nam lepiej Ci pomóc.
Oceń swoją interakcję z zespołem obsługi Klienta klikając poniższy link:
Jak oceniasz uzyskane wsparcie?
Dobrze, odpowiada mi
Źle, nie odpowiada mi
Oto zapis Twojej rozmowy:
Superbet (Superbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.)
3 paź 2022, 19:36 CEST
Szanowny Kliencie,
Informujemy, że dostęp do promocji w serwisie jest ograniczony zgodnie z regulaminem zaakceptowanym przy rejestracji.
Odpowiedni Dział po sprawdzeniu różnych parametrów Konta, oznaczył je jako próbę nadużycia bonusów.
Ta decyzja została podjęta po szczegółowych kontrolach i Klient nie ma już na nią wpływu.
W przypadku podejrzenia nadużycia bonusu Superbet może wstrzymać bonusy i wygrane, anulować wszelkie aktywne lub przyszłe bonusy, zablokować lub ograniczyć dostęp do niektórych zakładów i produktów, zamknąć konto i odzyskać kwoty uszkodzone za pośrednictwem konta hazardowego lub prawnie.
Spółka nie ma obowiązku podawania powodów decyzji. Decyzja ta jest ostateczna.
Pozdrawiamy,
Zespół Superbet
Dzień dobry pragnę zgłosić nieprawidłowość jaka nastąpiła na moim koncie bukmacherskim i prosić o przywrócenie mi należnych bonusów. Po okresie 7 dni nadal nie dostałem bonusów wynikających z promocji : TYDZIEŃ BEZ RYZYKA oraz DO 200 PLN NA START.
W tej sprawie skontaktowałem się z pomocą techniczną, która poinformowała mnie, że zaistniała próba nadużycia bonusów, która wynika z ,,różnych parametrów konta”. Nie do końca rozumiem zaistniałą sytuację, gdyż po skrupulatnym przeanalizowaniu waszego regulaminu nie widzę żadnych podstaw do nie przyznania mi wspomnianych bonusów.
Liczę na jak najszybszy kontakt i rozpatrzenie mojego zgłoszenia.
Śmiem, pominąć poprzednie wiadomości z suportem bo one również były nie produktywne. Piszac o problemie mam wrażenie jakbym pisał z botem co chwile wspomina o ,,nadużyciu bonusu” ,,Ta decyzja została podjęta po szczegółowych kontrolach i Klient nie ma już na nią wpływu” oraz ,,Spółka nie ma obowiązku podawania powodów decyzji.”