Wiktor
user avatar
Etoto
Rozpatrzona pozytywnie

Etoto – Fałszywa wiadomość e-mail

W dniu 24 czerwca otrzymałem wiadomość email od etoto mówiąca o tym, że przysługuje mi bonus – potrojenie wpłaty do 200 zł. Po przeczytaniu warunków oferty, skusiłem się i parę dni potem wpłaciłem. Jednak absolutnie nic nie dostałem. Odczekałem jeszcze kilka dni w nadziei ze jednak bonus przyjdzie z opóźnieniem, niestety tak nie było. Więc skontaktowałem się na czacie i tam dowiedziałem się że to była pomyłka ze strony etoto. Zapytałem więc o zwrot, jakas rekompensatę nawet w formie bonusowej, ponieważ konsultant sam przyznał ze wina leży tu wyłącznie po stronie firmy. Jednak etoto wcale nie chce wziąć odpowiedzialności za swój błąd i niejako przerzuca ją na mnie, czyli ofiarę tego błędu. Mam teraz ogromne wątpliwości na temat tej firmy, czy to aby nie było celowe (choć tego się raczej nie dowiem, firma będzie utrzymywać że nie było). Ale fakty są takie że na mój prywatny mail została mi wysłana fałszywa oferta a firma etoto w ogóle nie kwapi się do uczciwego rozliczenia błędu. Pytanie, czy Trustbet uważa że to uczciwe zachowanie ze strony etoto? I czy można prosić o pomoc, bo ja ze swojej strony niestety nie potrafię nic zrobić…

Chcesz dodać własny problem z tym bukmacherem?

Dodaj problem