Damian
user avatar
LVBET
W trakcie rozpatrywania

LVBET – Zablokowane konto w LV BET

Cześć

Moja sytuacja jest wprost kuriozalna. Konto w LV BET założyłem w czerwcu 2021 roku, mniej więcej wtedy gdy ruszało EURO 2021. Do 4 listopada wszystko było w porządku. Wpłacałem sobie depozyty, korzystałem z promocji które oferował LV BET, stawiałem zakłady etc. Nagle 4 listopada przyszedł do mnie mail od działu weryfikacji LV BET w którym zostałem poproszony o przesłanie

– mojego zdjęcia z kartką z napisem LV BET oraz z dowodem przy twarzy

– wyciągu z mojego rachunku bankowego który jest przypisany w LV BET z czerwca bieżącego roku

– potwierdzenia mojej ostatniej wpłaty do LV BET

Trochę się tym zdziwiłem, zwłaszcza prośbą o wysłanie mojego zdjęcia z kartką z napisem LV BET oraz z dowodem przy twarzy oraz wyciągu z mojego rachunku bankowego który jest przypisany w LV BET z czerwca bieżącego roku, oraz tym, że mailu nie było żadnej wzmianki o możliwości zasłonienia transakcji na koncie bankowym, w celu ochrony danych osobowych osób trzecich, obowiązuję w końcu RODO, ale jak widać LV BET ma widocznie w głębokim poważaniu takie drobnostki.
Rozumiem jednak, że firmy bukmacherskie mogą weryfikować swoich klientów w jakiś sposób muszą to robić, więc mimo pewnych wątpliwości które opisałem wyżej , wszystkie dokumenty o które zostałem poproszony wysłałem tego samego dnia w którym przyszedł mail czyli 4 listopada. Po wysłaniu maila z dokumentami spokojnie czekałem na kontakt ze strony LV BET i odblokowanie konta, niestety kontakt nie następował. 9 listopada napisałem na czacie w LV BET i opisałem całą sytuację. Niestety na czacie konsultant nie udzielił mi żadnej pomocy, kazał mi tylko czekać na odpowiedź a na moje pytanie dotyczące terminu załatwienia sprawy odpowiedział w następujący sposób ,, Nie jestem w stanie sprecyzować kiedy otrzymasz odpowiedź, prawdopodobnie tak szybko jak to możliwe”. Poczekałem jeszcze dwa dni i 11 listopada wysłałem maila do działu weryfikacji z prośbą o natychmiastowe rozwiązanie mojej sprawy. 14 listopada wreszcie przyszła odpowiedź z działu weryfikacji, niestety była ona absurdalna i niezgodna z prawem. LV BET zażądał ode mnie przedstawienia wyciągu bankowego z konta które nie służy mi do wpłat/wypłat do/z LV BET. Specjalnie założyłem sobie konto bankowe które służy tylko do gry u bukmachera, żeby środki z życia prywatnego z pracy itp. nie mieszały mi się z pieniędzmi które przeznaczam na hazard. Powodem żądania tego wyciągu była rzekoma weryfikacja mojej tożsamości, podkreślam słowo rzekoma, bo z pewnością dokumenty które wysłałem do LV BET, o których wspomniałem powyżej w zupełności wystarczają by potwierdzić moją tożsamość. Odmówiłem więc wysłania wyciągu bankowego z mojego konta, którego nie podawałem do wiadomości LV BET i z którego nigdy nie wpłacałem do LV BET. Nie mam pojęcia dlaczego LV BET interesuję się tym kontem, uważam to za podejrzane i absolutnie niezgodne z obowiązującym prawem.

W poniedziałek 15 listopada wysłałem do działu weryfikacji LV BE wpłat/wypłat do/z LV BET maila w którym odmówiłem wysłania wyciągu bankowego z konta które nie służy mi do, ponadto poinformowałem LV BET, że moja cierpliwość się kończy i zażądałem wypłaty wszystkich środków znajdujących się na moim LV koncie, ponieważ całkowicie straciłem zaufanie do firmy, która postępuję ze mną ten sposób.

W środę 17 listopada, przyszedł do mnie kolejny kuriozalny mail ze strony LV BET. Bukmacher zażądał ode mnie złożenia wyjaśnień dotyczących pochodzenia pieniędzy którymi zasilałem swoje LV konto. Ponadto ponownie, mimo tego, że stanowczo odmówiłem, LV BET zażądał ode mnie wyciągu bankowego z konta które nie służy mi do wpłat/wypłat do/z LV BET i nigdy nie zostało podane do wiadomości LV BET. Po otrzymaniu tego maila wyjaśniłem LV BET skąd pochodzą pieniądze którymi zasilałem moje LV konto. Ponownie odmówiłem wysłania wyciągu bankowego z mojego konta, którego nie podawałem do wiadomości LV BET i z którego nigdy nie wpłacałem do LV BET. Zażądałem także wypłaty wszystkich środków zgromadzonych na moim koncie w LV BET.Dzisiaj nie otrzymałem od LV BET żadnej odpowiedzi. Na moim koncie w LV BET mam w tej chwili 26 264 zł. Na konto mogę się zalogować, ale nie mogę na nie nic wpłacać, nie mogę nic wypłacać, ani nie mogę stawiać zakładów, więc de facto wszystkie funkcje konta zostały zablokowane. LV BET od 4 listopada bezprawnie przetrzymuje moje środki, kontakt z nimi jest bardzo utrudniony, cały czas wymyślają jakieś absurdalne wymagania weryfikacyjne, aż boję się pomyśleć co wymyślą następnym razem. Nie chcę mieć z tą firmą już nic wspólnego, nie powierzę im już ani złotówki, dlatego za pośrednictwem tego portalu ( bo na moje maile albo nie reagują, albo ciągle wymyślają coś, żeby przedłużyć weryfikację) wzywam LV BET do wypłaty wszystkich środków które znajdują się obecnie na moim koncie gracza.Mogę przedstawić serwisowi kopię mojej mailowej korespondencji z LV BET wraz z dokumentami które przedstawiłem bukmacherowi. Chciałbym dodać jeszcze, że od założenia konta w LV BET do dnia 4 listopada czyli do dnia blokady wpłaciłem do LV BET 20 443 zł zatem 77,84% środków które LV BET mi zablokował to moje DEPOZYTY. 2100,27 zł pochodzi z wygranych zakładów za wpłacone przeze mnie depozyty. Zatem 22543,27 gr to są moje pieniądze i LV BET nie ma najmniejszego prawa ich sobie blokować, zabierać ani robić z nimi czegokolwiek bez moje wiedzy i zgody. Pozostałe 3720,73 zł to wygrane pochodzące z bonusów, które dostałem od LV BET. Możecie sobie te pieniądze ( 3720,73), ja nic od was nie chce, oddajcie mi moje pieniądze, ( 22543,27) zamknijcie moje konto i już nie chcę mieć z wami nic wspólnego.

Bardzo proszę wasz serwis o pomoc w tej sprawie, z mojej strony potwierdzam gotowość do przesłania serwisowi wszystkich dokumentów oraz kopii korespondencji mailowej z LV BET.

Chcesz dodać własny problem z tym bukmacherem?

Dodaj problem