LV BET – Odmowa weryfikacji; Blokada konta i anulowanie wszystkich zakładów
Witam, Poniżej moje dwa maile, które wysłałem wczoraj (i dzisiaj po zmianie decyzji LVbet) do kilku serwisów z prośbą o pomoc.
Wielokrotna zmiana stanowiska firmy, notoryczne wg mnie łamanie RODO, jak i ostatecznie zablokowanie konta, anulowanie zakładów i w dalszym ciągu nie wypłacenie nawet 1zl.
30.03
Dzień dobry,
Piszę do Państwa, żeby poinformować o działaniach prowadzonych przez firmę LVbet.
Skusiłem się na ofertę tej firmy jako kibic Wisły Kraków, firma reklamująca się jako sponsor wyglądała na wiarygodną, ale wszystko do czasu. Otóż do momentu, gdy przegrywałem i kilkukrotnie dopłacałem kwoty 1000-1500 firma nie miała żadnych zastrzeżeń. Problem pojawił się, gdy udało mi się wreszcie wygrać kwotę około 10tys. (w tym momencie konto jest zablokowane, nie mam możliwości sprawdzenia dokładnego stanu konta ale myślę, że może to być blisko 15 tys).
W momencie zablokowania konta, dostałem informację o konieczności dodatkowej weryfikacji. Korespondencja wygląda następująco:
18.03 LVbet żąda:
Aby potwierdzić Twoją tożsamość, prosimy o przesłanie:
Zdjęcia przedstawiającego Ciebie trzymającego/ą obok Twarzy dokument tożsamości wraz z datą zrobienia zdjęcia na kartce i napisem LV BET. Musisz być widoczny/a od pasa w górę, jak również ręka trzymająca dokument musi być widoczna.
Wyciągu bankowego z Twojego konta bankowego przypisanego w naszym serwisie (z ostatnich 30 dni). Dokument może być kopią/skanem wersji papierowej bądź w formie elektronicznej. Proszę pamiętać aby zawierał Twoje dane (imię i nazwisko), logo banku oraz numer konta. Stan konta może zostać zakryty.
Niezwłocznie wysłałem zdjęcie z punktu 1 oraz wyciąg bankowy z zakrytą historią transakcji oraz stanem konta. Moje dane, logo banku oraz numer konta pozostały widoczne, dokument wygenerowany jako pdf ze strony banku.
W tym momencie LVbet rozpoczął dziwne gierki:
Rozpoczęło się od jedno zdaniowej odpowiedzi:
Dokument z ust. 2 jest nieczytelny.
Na moją odpowiedź, co rozumieją przez nieczytelny oraz że zgodnie z instrukcjami dane poufne zostały ukryte otrzymałem ponownie krótką odpowiedź:
Pozostałe dane niewymienione w wiadomości powinny być widoczne.
Połowicznie ugiąłem się na wymagania firmy i tym razem przesłałem ten sam dokument z odsłoniętą historią transakcji, ale zakrytymi danymi kontrahentów i kwotami. LVbet wówczas zmienił stanowisko:
Dosłany dokument jest z niewłaściwego okresu czasu.Szczegóły znajdzie Pan w poprzedniej korespondencji.
Oczywiście dokument przeze mnie wysłany był wyciągiem za luty, czyli mieścił się w 30 dniach wymaganych w 1 mailu. Moja odpowiedź brzmiała:
Dokument jest z właściwego okresu czasu. Szczegóły (DATY!) 01-29.02.2020 co mieści się w okresie 30dniowym.
Bank generuje wyciągi w okresach pełnych miesięcy. Na co LVbet ponownie:
Proszę dosłać dane z okresu o które Pan został poproszony. Nie możemy zaakceptować zamazania wszystkich danych.
Nie poddając się odpisałem: W załączeniu jeszcze raz pełny miesięczny dokument. Dane poufne zakryte. Daty ostatnich transakcji mieszczą się w wymaganych 30 dniach.
Od tego momentu czekałem kilka dni pisząc kilkukrotnie maile z przypomnieniem, że czekam na odpowiedź od działu weryfikacji. Wreszcie LVbet odpisał po 4 dniach zmieniając kompletnie swoje wymagania.
Zwracamy się z prośbą o udzielenie wyjaśnień co do źródeł pochodzenia środków pieniężnych, którymi zasiliła Pan swoje LVKonto na stronie lvbet.pl
Nasza Spółka, jako tzw. instytucja obowiązana, ma obowiązek prowadzenia działań na podstawie ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2018 r., poz. 723, ze zm.)
Celem udokumentowania pochodzenia środków pieniężnych proszę dosłać wyciąg z konta bankowego przypisanego w naszym serwisie z ostatnich 90 dni.
Tym samym kilkudniowa korespondecja okazała się być marnotrawieniem mojego czasu. Mając jednak już dość tej szopki, wysłałem do LV bet 90 dokument z zakrytymi tylko i wyłącznie kwotami transakcji. Treść poniżej:
Panie Robercie, (chyba tylko Pan Robert pracuje w dziale weryfikacji)
Środki, którymi zasiliłem konto LV bet pochodzą z moich oszczędności, wygranych w konkurencyjncych firmach bukmacherskich.
W dalszym ciągu uważam, że wymagając udostępnienia tych danych łamiecie RODO, jednak nie udzielił mi Pan na to odpowiedzi. W ustawie nie ma na ten temat nic.
Zgodnie z wcześniejszą korespondencją kwoty transakcji zostały ukryte. Wyciąg za ostatnie 90 dni zgodnie z Pana wytycznymi.
Jak widać w ciągu ostatnich miesięcy kilkukrotnie dokonywałem transakcji w różnych firmach, z mniejszym lub większym szczęściem. Ale tylko wy blokujecie konto i stwarzacie problemy z weryfikacją/realizacją wygranych.
.
Wiadomość ta wysłana została 7 dni temu, od tego czasu dział weryfikacji milczy, w międzyczasie kilkukrotnie byłem na chacie na którym aby dostać odpowiedź musiałem przejść weryfikację, a następnie odpowiedź na każde pytanie brzmiała 'proszę czekać na dział weryfikaciji’ na pytania ile mam czekać 'Proszę czekać na dział weryfikacji’. (Swoją drogą bezczelność pracowników obsługi klienta w tej firmie jest niesamowita (dysponuje również zapisaną rozmową z chata)
Wreszcie dzisiaj zdenerwowany zacząłem 'atakować’ wszelkie możliwe formy kontaktu, gdyż tydzień czasu na odpowiedź mailową to zdecydowanie za długo. Odpisała mi tylko pracownica obsługi klienta (P. Maja – notabene jedyna osoba starająca się udzielać rzetelnych informacji)
Konto zostanie zweryfikowane po przesłaniu dodatkowych plików, o które zostałeś poproszony. W plikach otrzymanych od Ciebie są zakryte dane, co uniemożliwia nam ich poprawne zweryfikowanie. Prosimy o przesłanie plików raz jeszcze na adres weryfikacja@lvbet.pl, tym razem bez zakrycia danych.
Dokument jak wyżej wspomniałem ma zakryte kwoty transakcji i saldo po transakcji. Wg logiki firmy LVbet mogę zakryć stan konta, ale salda po transakcji już nie ? Czy też kwoty transakcji już nie?
Tak naprawdę mam dość, już działań tej firmy, wiem ze to był mój pierwszy i ostatni kontakt z nimi. Niemniej jednak chce zakończyć już tą farsę, i prawdopodobnie jutro wyśle im wyciąg bankowy z 90dni bez zakrywania jakichkolwiek danych. Mam jednak wątpliwości czy i to firma zaakceptuje -jako, że jest to moje drugie konto i w ostatnich dniach w zasadzie tylko transakcje do bukmacherów na nim widnieją, spodziewam się, że nie chcąc odmrozić moich środków dalej będą wymyślać kolejne historie.
Warto zaznaczyć, że na moje wielokrotne pytania na jakiej podstawie firma żąda udostępnienia danych podlegających pod RODO (czy na chacie, czy mailowo). Nigdy nie uzyskałem odpowiedzi.
W razie konieczności mogą na bieżąco informować o sprawie.
Wiem, że media potrafią działać cuda.
Łączę pozdrowienia,
Wiadomość z 31.03
Witam serdecznie,
LVbet po raz kolejny zmienił zdanie po moich licznych próbach kontaktu z nimi w dniu wczorajszym. Tym razem:
Z powodu naruszenia regulaminu serwisu Noblebet.pl Pana zakłady zostały unieważnione. Z konta LV w serwisie może korzystać wyłącznie jedna osoba. Niedopuszczalne jest korzystanie przez osoby trzecie, jak również zakładanie wielu kont.
Podstawa par. 5 ust. 17 lit. a, b i k regulaminu serwisu www.lvbet.pl
Uzasadniają złamanie regulaminu Noble bet i zamykają konto LV. W tym momencie to kradzież blisko 15tys z ich strony. Proszę o jak najszersze opublikowanie tej sprawy. Sam nie wykluczam drogi sądowej, jeśli informację w mediach nie zmuszą ich do zmiany decyzji.
WR
W razie pytań, jestem do dyspozycji. W tym momencie firma chce mnie okraść z 15tys zlotych.