Błażej vs LV BET
Skarga nierozstrzygnięta

LV BET – Niewypłacenie środków z uczciwej wygranej

Dzień dobry,

Chciałbym poprosić o pomoc w sprawie wypłaty uczciwie wygranych środków od legalnego bukmachera LV Bet (LB).

Jestem bardzo rozczarowany podejściem LB do klienta.
Dział weryfikacji powołał się na złamanie przeze mnie regulaminu promocji powitalnej w ust. 20 i 21, które brzmią następująco:
„20. LV BET zastrzega sobie prawo do wykluczenia jakiegokolwiek gracza i/lub zmiany promocji (w tym także jej odwołania), jeżeli LV BET stwierdzi, że doszło do nadużycia. W szczególności dotyczy to nadużyć związanych z tworzeniem przez jednego gracza wielu kont na różne dane osobowe czyli tzw. słupy.

21. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, próby wyłudzeń lub nadużyć promocji, w szczególności w zakresie spełnienia wymaganych warunków obrotu depozytem oraz wymogów uprawniających do wykorzystania bonusu z mnożnikiem, LV BET zastrzega sobie prawo do anulowania wygranych z zakładów bonusowych i/lub unieważnienia wszystkich zawartych zakładów, a także zamknięcia konta użytkownika.”.

Opiszę jak to było. 23 stycznia 2020 r. zarejestrowałem na platformie LB konto. Wszystko przebiegło pomyślnie bez żadnych problemów. Zweryfikowali moje informacje pozytywnie, zresztą dlaczego miałoby być inaczej, skoro nigdy wcześniej ja ani nikt z mojej rodziny nie posiadał w LB konta i nie korzystał z ich usług.

Również 23 stycznia wpłaciłem depozyt w wysokości 1 000 zł. Przelew dokonałem ze swojego konta, które podałem na etapie rejestracji.
24 stycznia zagrałem pierwszy swój zakład za bonus, który został mi przyznany. Obstawiłem 3 mecze na kuponie ACO, wszystkie okazały się wygrane i wygrałem 3 179 zł.

Na następny dzień zagrałem kolejny kupon, tym razem za wpłacony depozyt. I ponownie wygrałem. Na koncie miałem już 6 821 zł. Lecz zgodnie z regulaminem nie mogłem wypłacić pieniędzy, ponieważ musiałem jeszcze zagrać zakłady za min. 3 000 zł celem dokonania czterokrotnego obrotu wpłaconym depozytem. Żeby spełnić te warunki obstawiłem kolejne kupony na tę właśnie kwotę. Tym razem niestety wszystkie postawione na mecze tenisowe kupony okazały się przegrane. Ale wymagany obrót depozytem został zakończony.

Następnie zdecydowałem się wypłacić pieniądze, które pozostały na moim koncie, tj. 3 821 zł. W związku z tym poprosiłem o pomoc na czacie. Rozmawiałem z Panem Kajetanem, który potwierdził mi, że mogę zlecić wypłatę, ponieważ dokonałem wymaganego obrotu w wysokości 4 000 zł.
Zleciłem zatem wypłatę 27 stycznia i zostałem poproszony o przesłanie dodatkowych dokumentów (zdjęcie twarzy wraz z dowodem osobistym i karteczką, potwierdzenie przelewu depozytu na konto LV bet oraz wyciąg bankowy) w celu dodatkowej weryfikacji mojej tożsamości. Tego samego dnia o 10:23 przesłałem wymagane dokumenty. W przekazanej do LB pierwszej stronie wyciągu bankowego zakryłem jednak kwoty oraz dane osobowe, ponieważ w mejlu od nich była wzmianka, że mogę to zrobić.
Wyraźnie wskazali w mailu, iż mają być widoczne następujące dane: moje imię i nazwisko, logo banku i nr rachunku bankowego. Cel spełniłem.

Niestety 28 stycznia otrzymałem wiadomość, że z powodu zakrycia danych muszę ponownie przesłać dokumenty z ust. 2 i 3 (wyciąg bankowy oraz potwierdzenie przelewu depozytu). Zdziwiłem się, ponieważ z jednej strony pozwalają zakryć zbędne dane, które nie są potrzebne do weryfikacji mojej tożsamości, a z drugiej przez to nie zweryfikowali mojego konta.

Przesłałem ponownie swoje dokumenty nie zakrywając danych na wyciągu i potwierdzeniu dokonania depozytu do LB. Przesłałem tylko pierwszą stronę wyciągu. To nie spodobało się im i znowu odmówili mi pozytywnej weryfikacji konta. Po raz kolejny wysłałem skan wyciągu, wszystkie strony, lecz zakryłem korektorem dane osób z którymi robiłem przelewy oraz firm, w których robiłem zakupy. Od 25 maja 2018 r. roku obowiązuje RODO w nowej odsłonie, więc nie mam obowiązku przekazywania Państwu danych, które są niepotrzebne do weryfikacji konta/tożsamości.

Jednak to nie wystarczyło do pozytywnej weryfikacji konta i 31 stycznia otrzymałem od nich informację o zamknięciu konta i złamaniu regulaminu, jak pisałem na początku.
Zostałem oskarżony o oszustwo i zabranie komuś tożsamości i nazwany „Słupem”.

Jest mi niezwykle przykro, a kierowane przez LB oskarżenia są absurdalne. To jest moje pierwsze konto na lv bet, nigdy innego nie miałem, nie działałem w imieniu innych osób, nie posługiwałem się fałszywymi danymi, lecz tylko swoimi aktualnymi.
Po prostu założyłem konto widząc ich promocję bonusową, która mnie przekonała.

Posiadam też wszystkie screeny potwierdzające zawarcie zakładów (łącznie 7 zakładów), spełnienie warunków obrotu i potwierdzenie od Pana Kajetana na czacie o możliwości wypłaty środków. Posiadam również całą korespondencję mailową z działem weryfikacji LB, w której prosili mnie o przesłanie danych osobowych osób trzecich, niezwiązanych z weryfikacją mojej tożsamości.

Proszę o pomoc i interwencję, ponieważ sam nic nie mogę zrobić i dowieść swojej racji. Kontakt z LB jest utrudniony, ponieważ nie odpisują na moje maile. Jeszcze raz zapewniam, że sam założyłem konto na LB korzystając ze swoich danych, swojego dowodu, swojego nr konta i nikt z mojej rodziny nie posiadał konta na LB i nie korzystał z ich promocji.

Chcesz napisać własną skargę na temat tego bukmachera?

Dodaj skargę