Grzegorz vs LV BET
Skarga nierozstrzygnięta

LV BET – niesłuszne zamknięcie konta i przywłaszczenie moich pieniędzy

Dzień dobry.
Zgłaszam skargę na LV bet w związku z otrzymaną mailowo w dniu 3 lutego 2020 r. decyzją LV bet o zamknięciu mojego konta z powodu naruszenia ust. 20 i 21 Regulaminu promocji powitalnej.
UZASADNIENIE:
W dniu 21 stycznia 2020 r. założyłem konto w firmie LV bet. Po utworzeniu konta tymczasowego, wpłaceniu depozytu w wysokości 1 000 zł, dokonałem pełnej weryfikacji konta na stronie LV bet (załączając zdjęcia dowodu osobistego). Tego samego dnia zostałem poproszony mailowo o dodatkową weryfikację konta i przesłanie zdjęcia przedstawiającego mnie wraz z dokumentem tożsamości obok twarzy. W dniu 22 stycznia 2020 r. otrzymałem maila o pozytywnej weryfikacji mojego konta.
Po otrzymaniu informacji, że moje konto jest w pełni aktywne zagrałem kupon AKO za otrzymany bonus, czyli tzw. mnożnik (zgodnie z Regulaminem promocji powitalnej – min.3 zdarzenia o kursie łącznym min.2,5). Kupon był przegrany. Następnie zagrałem 5 kuponów po 100 zł oraz 2 kupony po 250 zł – łącznie 7 kuponów za 1 000 zł, czyli za cały depozyt (zgodnie z Regulaminem promocji powitalnej za depozyt zagrałem single o kursie min .2,0). Wszystkie 7 kuponów za mój cały pierwszy depozyt okazały się przegrane. W związku z powyższym, zgodnie z Regulaminem promocji powitalnej w przypadku przegrania całego depozytu, wymóg jego 4-krotnego obrotu został anulowany. Temat pierwszego bonusu powitalnego został zamknięty, na koncie gracza miałem 0 zł. W tym miejscu rodzi się pytanie, dlaczego Lv bet nie miał wątpliwości, że pieniądze które przelewałem na konto bukmachera były dokonywane z mojego rachunku bankowego. Czy powodem nie posiadania wątpliwości był fakt, że wszystkie postawione przeze mnie zakłady zostały przegrane??? Dlaczego w momencie wpłaty przeze mnie środków na konto bukmachera nikt z firmy Lv bet nie poprosił mnie abym przesłał jakiekolwiek dokumenty w celu weryfikacji mojej tożsamości oraz uwierzytelnienia faktu, iż pieniądze wpłaciłem
z osobistego rachunku bankowego???
Następnie w dniu 27 stycznia 2020 r. wpłaciłem drugi depozyt w wysokości 1 000 zł, zagrałem kupon AKO za otrzymany bonus, czyli tzw. mnożnik (zgodnie z Regulaminem promocji powitalnej). Kupon był przegrany. Na koncie miałem 0 zł. Zgodnie z ww. Regulaminem dot. drugiego bonusu, musiałem jednak dokonać 3-krotnego obrotu depozytem po kursie minimalnym 2,0. W związku z powyższym postawiłem 2 kupony po 500 zł po kursie 3,5 na Australian Open. Mecze na Australian Open zagrane poprzez aplikację mobilną LV bet nie zawierały 12% podatku, ale zgodnie z informacją uzyskaną na czacie LV bet – zaliczały się one do wymaganego obrotu depozytem. Obydwa kupony były trafione. Na koncie miałem 3 500 zł. Następnie postawiłem 2 kupony po 750 zł oraz 3 kupon za 500 zł – również na Australian Open. Wszystkie trzy kupony okazały się trafione i łącznie na moim koncie miałem 6 100 zł.
Mimo tego, iż byłem pewny co do wykonania pełnego obrotu depozytem koniecznego do wypłaty środków (czytałem Regulamin ogólny oraz Regulamin promocji powitalnej przed założeniem konta), postanowiłem upewnić się na czacie, czy mój obrót jest już w 100% wykonany i mogę zlecać wypłatę. Tu się napotkałem niestety na pierwszą próbę oszustwa ze strony LV bet – pracownik na czacie napisał mi, iż z tego co widzi to udało mi się uzyskać cały obrót bonusem powitalnym od pierwszej wpłaty, jednak do obrotu pozostał cały obrót kwotą z drugiego bonusu powitalnego. Dopiero po wyjaśnieniu pracownikowi zasad regulaminu, wskazaniu konkretnych zakładów itd., pracownik przeprosił i przyznał, że wszystkie wymogi zostały spełnione i wypłata środków jest możliwa (dysponuję zapisem rozmowy na czacie). Było to 30 stycznia 2020 r.
Tego samego dnia, od razu po zleceniu przeze mnie wypłaty 6 100 zł, otrzymałem maila od LV bet z prośbą o dodatkową weryfikację konta i dostarczenie w celu kolejnego potwierdzenia mojej tożsamości dwóch dokumentów: wyciągu bankowego z mojego konta przypisanego w serwisie z ostatnich 30 dni oraz potwierdzenia ostatniej wpłaty do LV bet. Przy obydwu dokumentach LV bet zaznaczył wyraźnie, iż dokumenty mogą być kopią/skanem wersji papierowej i muszą zawierać moje imię i nazwisko, logo banku oraz numer konta.
W odpowiedzi na maila natychmiast zwróciłem się do Działu Weryfikacji LV bet z trzema pytaniami:
1. Czy mogę przesłać wyciąg za cały grudzień czy mam poczekać do 1 lutego i wysłać wyciąg za cały styczeń, ponieważ w Banku Millennium nie ma możliwości wygenerowania wyciągu za ostatnie 30 dni (wyciągi są generowane dla pełnych miesięcy).
2. Jakie dane na wyciągu mogę zakryć? Czy mogę ukryć dane osób trzecich na poszczególnych przelewach, których LV bet nie wymagał w mailu i które wg RODO nie są potrzebne do osiągnięcia celu, czyli weryfikacji mojej tożsamości.
3. Czy jeśli wyciąg zawiera kilka stron to mam przesłać wszystkie strony dokumentu czy wystarczy pierwsza strona? Czy może pierwsza strona oraz ta strona, na której widnieje przelew depozytu do LV bet?
Dzień później upomniałem się mailowo o odpowiedź na moje pytania. Bezskutecznie. Poczekałem jeszcze pół dnia i późnym wieczorem wysłałem do LV bet potwierdzenie mojej ostatniej wpłaty. Ponadto zaznaczyłem, iż wyciągu bankowego nie prześlę póki co, ponieważ nie otrzymałem odpowiedzi od LV bet, które dane mogę ukryć. Zaproponowałem wygenerowanie wyciągu za miesiąc styczeń oraz ukrycie wszystkich danych osobowych niedotyczących mojej osoby. Nie otrzymałem odpowiedzi.
3 lutego 2020 r. otrzymałem maila od LV bet, iż w związku z naruszeniem ust. 20 i 21 Regulaminu promocji powitalnej moje zakłady zostały anulowane. Konto pozostanie zamknięte, a depozyt zostanie zwrócony.
Przypomnę brzmienie ww. ust. 20 i 21:
Ust. 20. LV BET zastrzega sobie prawo do wykluczenia jakiegokolwiek gracza i/lub zmiany promocji (w tym także jej odwołania), jeżeli LV BET stwierdzi, że doszło do nadużycia. W szczególności dotyczy to nadużyć związanych z tworzeniem przez jednego gracza wielu kont na różne dane osobowe czyli tzw. słupy.
Ust. 21. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, próby wyłudzeń lub nadużyć promocji, w szczególności w zakresie spełnienia wymaganych warunków obrotu depozytem oraz wymogów uprawniających do wykorzystania bonusu z mnożnikiem, LV BET zastrzega sobie prawo do anulowania wygranych z zakładów bonusowych i/lub unieważnienia wszystkich zawartych zakładów, a także zamknięcia konta użytkownika.

Wyraźnie podkreślam, iż:
– mam jedno konto na LV bet,
– korzystam na LV bet z jednego numeru rachunku bankowego, z którego dokonałem obydwu depozytów oraz na który zleciłem wypłatę (potwierdzenie przelewu wysłałem do Działu Weryfikacji),
– wszystkie moje dane osobowe na dowodzie osobistym, który przeskanowałem na swoje konto w LV bet podczas pełnej rejestracji, są prawdziwe i nie uległy zmianie,
– nikt w mojej najbliższej rodzinie ani w gospodarstwie domowym nie ma konta w LV bet,
– do gry w LV bet korzystałem tylko i wyłącznie ze swojego prywatnego laptopa oraz prywatnego telefonu. Do tych urządzeń nikt poza mną nie ma dostępu. Tak więc z całą pewnością podkreślam, iż z mojego konta korzystałem tylko i wyłącznie ja.
Nalegam na wypłatę wszystkich moich uczciwie i zgodnie z Regulaminem ogólnym oraz Regulaminem promocji powitalnej LV bet wygranych środków w wysokości 6 100 zł oraz obróconych zgodnie
z wymogami zawartymi w ww. Regulaminie promocji powitalnej.
Nadmieniam, iż posiadam „screeny” ze stanem swojego konta, z pokazanymi zakładami z zakładki „moje zakłady”, całą korespondencję z Działem Weryfikacji Lv bet oraz zapis rozmowy na czacie
z pracownikiem LV bet potwierdzający spełnienie wymagań dot. obrotu depozytem koniecznych do wypłaty środków.
Na obecnym etapie dysponuję dowodami świadczącymi o nieuczciwej działalności firmy LV bet polegającej na nieuzasadnionym zamykaniu kont graczy którzy mają dodatni bilans na koncie, niewypłacaniu uczciwie wygranych pieniędzy, powoływaniu się na naruszanie zapisów regulaminu przez klientów bez przedstawienia im jakichkolwiek dowodów oraz uzasadnień swoich decyzji. Są to bardzo prymitywne próby oszustwa i przywłaszczenia pieniędzy klientów z uczciwie zawartych zakładów sportowych. Dlaczego firma LV bet nie powzięła wątpliwości co do mojej osoby w chwili, kiedy przegrywałem zakłady a dopiero zaczęła traktować mnie niepoważnie w momencie zlecenia wypłaty środków??? Jak przegrywałem zakłady to według LV bet nie byłem „słupem”, „multiplayerem”, nie nadużywałem warunków promocji, natomiast jak tylko dokonałem zlecenia wypłaty środków to zaczęły się problemy???
Proszę o interwencję w powyższej sprawie. LV bet posiada licencję MF, widnieje na liście legalnych bukmacherów na stronie MF, ich główną twarzą reklamową jest były kapitan reprezentacji Polski – Jakub Błaszczykowski, natomiast mój przypadek oraz dziesiątek, jeśli nie setek osób (sądząc po liczbie i treści negatywnych komentarzy w Internecie – fora bukmacherskie) znajdujących się w podobnej sytuacji co moja, może świadczyć o nielegalnych działaniach firmy LV bet. Jeśli klient wpłaca pieniądze – weryfikacja oraz wpłaty trwają błyskawicznie. Jeśli klient przegrywa środki – wszystko jest ok. Natomiast jeśli klient wygrywa to LV bet robi wszystko, aby nie wypłacić środków – prosi o coraz to inne dokumenty, unika kontaktu, wmawia klientom naruszanie zapisów regulaminu bez przedstawienia absolutnie żadnych dowód i wyjaśnień.
Muszę dodać na marginesie, iż w mailu o zamknięciu mojego konta zostałem poinformowany o zwrocie depozytów. Oczywiście do tej pory takich zwrotów nie otrzymałem – kolejne oszustwo.
Zgodnie z prawem, jeśli się komuś zarzuca łamanie prawa czy też zapisów regulaminu to trzeba udowodnić mu winę. LV bet tego nie robi, przywłaszcza pieniądze klientów oraz unika kontaktu
i uzasadnienia swoich decyzji.
Kroki prawne:
Na chwilę obecną czekam na oficjalne stanowisko UODO, ponieważ 2 lutego 2020 r. wysłałem zapytanie czy LV bet może żądać od klientów wyciągów bankowych, na których widnieją dane osób trzecich.
Ponadto, dysponuję już pełną dokumentacją w celu złożenia sprawy do UOKIK celem uzyskania opinii, następnie do przedłożenia sprawy do zaopiniowania prawnikowi oraz na samym końcu do Sądu o założenie sprawy cywilnej. Podejmę wszystkie ww. kroki w przypadku nierozpatrzenia pozytywnie mojej sprawy, nieodblokowania konta gracza i niewypłacenia uczciwie wygranych środków pieniężnych w wysokości 6 100 zł.
Oczywiście bez względu na wynik reklamacji, przesyłam uzbieraną dokumentację przetłumaczoną na język angielski do sportsbookreview.com (SBR) o zajęcie stanowiska, wyrażenie opinii i interwencję.

Chcesz napisać własną skargę na temat tego bukmachera?

Dodaj skargę