Mateusz
user avatar
LVBET
Rozpatrzona pozytywnie

LV BET – Blokada konta

Witam,
Firma bezpodstawnie zablokowała moje konto po tym jak wygrałem swój ostatni zakład. Brak informacji o przyczynie blokady. Informacja o konieczności przejścia dodatkowej weryfikacji – zdjęcie dowodu przy twarzy, potwierdzenie transakcji z konta bankowego i wyciąg z przed 30 dni. Wszystko wysłane zgodnie z instrukcjami. W odpowiedzi zostałem pouczony, że wyciąg bankowy, który im wysłałem, nie może zawierać zakrytych pól. Wytłumaczyłem, że zakryte pola są konieczne ponieważ chronią prywatność osób trzecich, których dotyczą transakcje. Reszta danych o które prosili, tj logo banku, numer konta i moje dane osobiste były w pełni czytelne by potwierdzić, że jestem właścicielem konta.

W związku z powyższym proszę o informacje, czy w ramach obowiązywania ustawy o Ochronie Danych Osobowych bukmacher może pytać o dane wrażliwe dotyczące innych osób i jeżeli nie, to gdzie najskuteczniej zgłosić takie zdarzenie, aby w przyszłości firma zaniechała takich nielegalnych praktyk.

Pozdrawiam

Mateusz G

Chcesz dodać własny problem z tym bukmacherem?

Dodaj problem