Fortuna – Zle rozliczony kupon
Czy jest jakas mozliwosc uzyskania wsparcia odnosnie problemu z taka firma? Firma nieprawidlowo rozliczyla mi zaklad sportowy – mecz nie zostal dokonczony a kupon rozliczony negatywnie. Wszedlem w kupon w ktorym byl przycisk reklamacja – po kliknieciu pokazalo sie menu zebym wybral powod – wybralem niewlasciwe rozstrzygniecie kuponu. Opisalem problem i wyslalem. Dodam ze nie bylo do wpisania zadnego maila – aplikacja mobilna wyslala reklamacje po czym dostalem odpowiedz 26 wrzesnia ze dostali wiadomosc. Liczylem na odpowiedz w ten sam dzien ale Pan na help desku poinformowal ze maja 14 dni. Odczekalem 14 dni jednak zadnej odpowiedzi sie nie doczekalem. Po 14 dniach napisalem do nich ponownie i uzyskalem informacje ze wyslalem reklamacje w nie to miejsce bo trzeba ja wyslac na reklamacje@fortuna.pl. ale ja nie podawalem maila – formularz reklamacyjny tez nie podawal gdzie wysyla reklamacje. Wyslano mi regulamin w ktorym jest ze reklamacje trzeba wysylac na reklamacje@fortuna.pl ale aplikacja ma rowniez funkcje zgloszenia reklamacji pod kazdym kuponem jaki gracz postawi. Nie bylo informacj o tym gdzie taka reklamacja pojdzie wiec jako klient znajacy regulamin mialem prawo sadzic ze firma przestrzega wlasnego regulaminu i wysyla w odpowiednje miejsce. Nastepnie pracownik mnie poinformowal ze wyslano mi maila oficjalnego z informacja gdzie mam wyslac reklamacje OFICJALNA a wg mnie ta reklamacja ktora ja wysylalem byla oficjalna. Oczywiscie mail nie przyszedl zaden – a zawsze maile dostawalem nigdy zaden nie zginal. W moim odczuciu bylo to celowe klamstwo ktore mialo na celu wymuszenie zlozenia nowej reklamacji aby dac im 14 dni na odpowiedz po raz kolejny – przy uzyciu terminu „oficjalna reklamacja”. Moja reklamacja 26 wrzesnia byla oficjalna w moim rozumieniu. Ja nie napisalem nowej reklamacji – przekazalem za pomoca przycisku „przekaz dalej” wiadomosc na maila reklamacje@ fortuna.pl ktora dostalem 26 wrzesnia z potwierdzeniem ze otrzymali moje zgloszenie. Oczywiscie firma w jeden dzien odpowiedziala ze nie mam racji wysylajac fragment regulaminu w ktorym nie pada slowo odnosnie sportu ktory stawialem. Odrzucono reklamacje podajac ze rozwazyla ja komisja – wymienione 2 osoby z nazwiska i icj podpisy. Na moja prosbe o link do pelnego regulaminu zostalem zignorowany, nie poinstruowano mnie gdzie moge sie odwolac tylko poinformowano ze nie przysluguje mi odwolanie i moge co najwyzej isc do sadu. Nie dostalem odpowiedzi na moje pytania oni w jaki sposob powoluje komisje, czy jest ona niezalezna czy powiazana z firma fortuna. Caly czas mi sie pisze ze moja reklamacja zlo?ona w aplikacji 26 wrzesnia poprzez wcisniecie przycisku o nazwie reklamacja i wybranie powodu ze kupon nie jest rozliczony poprawnie to nie byla reklamacja oficjalna. Wychodzi na to ze ja jestem winny ze ich aplikacja wysyla reklamacje pod inny adres, ale co mnie jako klienta to obchodzi ? Kliknalem reklamacje nie dostalem informacji gdzie jest wyslana wiec zalozylem ze tam gdzie trzeba opisalem problem dostalem odp ze ja dostali. Czy ja musze sie zamartwiac gdzie ona zostala wyslana ? Pilnowac tego ? W trakcie mojej korespondencji z ta firma dochodzilo donlicznych klamstw, nadinterpretacji regulaminu na ich korzysc a nawet tego ze pracownik czatu fortuny uznal ze jego odpowiedz na moje pytanie dlaczego nikt mi nie odpowiedzial na reklamacje – jest oficjalnym rozpatrzeniem reklamacji ! Cala procedura to klamstwa i rzucanie klod pod nogi zeby ktos mniej inteligentny kupil ktoras z wymowek. Sprawa jest jasna fortuna ma dwa maile – jesli reklamacja jest blacha to po zgloszeniu przez formularz odpowiadaja. Jesli niedopatrza i zapomna powoluja sie na regulamin inne maile itp. Wg mnie jest to nieuczciwa procedura. Dodatkowo skoro zostala powolana komisja powinna byc informacja dostepna kto ja powolal i kim sa jej czlonkowie – bo skad ja moge wiedziec ze to nie ich sprzataczka i elektryk na przyklad ?