Fortuna – Dwukrotna blokada konta
Witam,
Wczoraj zlecałem wypłatę do Banku Millenium, lecz mimo szybkich wypłat nie przyszła. Zmieniłem wtedy numer konta na konto PKO, żeby sprawdzić czy na PKO uda się zlecić szybką wypłatę – bezskutecznie. Chcąc wrócić na numer konta z Banku Millenium otrzymałem blokadę konta.
Po kontakcie z obsługą klienta konto zostało odblokowane, lecz gdy wpisałem numer konta z Banku Millenium konto zostało zablokowane drugi raz z (według maila) brakiem możliwości odblokowania go.
Dlaczego ja mam mieć zablokowane konto, gdy ktoś się pomylił i wpisał mój numer konta na swoim profilu? Nie byłem to ja, na swoim koncie gram już kilka lat i nigdy nie było żadnych problemów. Posiadam z resztą dowody wpłat i wypłat z konta, które rzekomo ktoś wpisał, także to ta osoba powinna być zablokowana, a nie ja.
Proszę o pomoc,
Pozdrawiam