Adrian
user avatar
Fortuna
Rozpatrzona pozytywnie

Fortuna – Błędne rozliczenie skoków na LIVE

W dniu 07.02.2021 obstawiałem zdarzenie ze skoków narciarskich na LIVE (konkurs w Klingenthal, 2. zawody). Był to kupon AKO3, gdzie jednym z zakładów było to, że Domen Prevc będzie lepszy w 2. serii od M. Hamanna. D. Prevc okazał się lepszy, a kupon został rozliczony jako wygrany. Ku uciesze, zacząłem grać dalej za środki pochodzące z tego kuponu. Część ich przegrałem, część zleciłem do wypłaty. Wypłata została zweryfikowana i wypłacona następnego dnia. Jakie było moje zdziwienie, gdy zajrzałem na konto w Fortunie w poniedziałek i zobaczyłem ujemne saldo w kwocie -1.048,80 zł. Odezwałem się na czat i tam otrzymałem wyjaśnienie całej sprawy. Jak się okazało D. Prevc został zdyskwalifikowany po zawodach, a bukmacherzy Fortuny postanowili zmienić rozliczenie zakładu LIVE.

Napisałem reklamację w tej sprawie:
Reklamacja kuponu LIVE 8990210385252500

Zgodnie z Państwa Regulaminem „Jakiekolwiek inne dodatkowe zmiany osiągniętego wyniku (dyskwalifikacja, walkower itp.) nie będą brane pod uwagę. Są dopuszczalne wyjątki od reguły, ale muszę one zostać wcześniej ogłoszone przez Fortunę”. Nie znalazłem komunikatu mówiącego o dyskwalifikacjach w skokach narciarskich. Zdarzenie obstawiałem na żywo i wówczas po oddaniu skoku przez Hamanna i D. Prevca, lepszy był D. Prevc.

Z racji na to, że jestem Państwa lojalnym Klientem proszę o przywrócenie pierwotnego rozliczenia zdarzenia, ewentualnie wyzerowanie konta. „

Pierwsza odpowiedź Fortuny brzmiała następująco:
„Dzień dobry, jeśli zawodnik wziął udział w zawodach ale został zdyskwalifikowany w ich trakcie, zakład uznaje się za przegrany.

Zgodnie z Regulaminem zakładów firmy Fortuna online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.:

§ 22. Nie wzięcie udziału lub rezygnacja zawodników lub zespołów.

W przypadku zakładów na zwycięstwo lub zajęte miejsce uważa się za przegrany taki zakład na zawodnika lub zespół, który w trakcie trwania zawodów z dalszego udziału zrezygnuje. Jeżeli zawodnik lub zespół z jakiegokolwiek powodu nie weźmie udziału w zawodach, to zakład zostaje zwrócony.”

Kolejna odpowiedź z mojej strony:
„Przeczycie Państwo sami swojemu Regulaminowi.

„§ 22. Nie wzięcie udziału lub rezygnacja zawodników lub zespołów.”

ZAWODNIK WZIĄŁ UDZIAŁ W ZAWODACH, ODDAŁ SKOK, BYŁ WYŻEJ KLASYFIKOWANY, A DOPIERO PO ZAWODACH ZOSTAŁ ZDYSKWALIFIKOWANY.

Na potwierdzenie
https://sportowefakty.wp.pl/skoki-narciarskie/922937/ps-w-klingenthal-domen-prevc-zdyskwalifikowany-po-konkursie-awans-polakow

Zastanówcie się dobrze nad Regulaminem, bo przeczycie sami sobie i manipulujecie jak chcecie. Gdy w Turnieju Czterech Skoczni anulowano zawody kwalifikacji zwrotów się nie doczekałem do dnia dzisiejszego, mimo że zostały oficjalnie anulowane.”

Teraz Fortuna straszy wezwaniem do zapłaty i nie zamierza przyznać się do błędu
” Występując w imieniu FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. (Spółka) wzywam Pana do bezzwłocznej zapłaty (w terminie do 5 dni od otrzymania niniejszego wezwania) poprzez doładowanie Pana iKonta o kwotę:

-1048,80zł wynikającej ze zmiany wyniku spotkania, które zawarł Pan na kuponach o numerach 8990210385252500

Niniejsze wezwanie proszę traktować jako ostateczne przed wszczęciem procesu sądowego.

Wystąpienie na drogę postępowania sądowego pociągnie za sobą konieczność zapłaty przez Pana poza ww. roszczeniem, również kosztów procesu oraz kosztów zastępstwa procesowego oraz ewentualnie kosztów postępowania egzekucyjnego prowadzonego przez Komornika Sądowego.

Istnieje również możliwość dokonania wpisu przedmiotowego zadłużenia do Krajowego Rejestru Długów.

Spółka nie może bowiem dopuszczać do salda ujemnego na iKoncie, również ze względu na kontrolę Urzędów Celnych oraz Ministerstwa Finansów.

Mając powyższe na względzie – wyrażając nadzieję na polubowne zakończenie sprawy – jeszcze raz wzywam Pana do dobrowolnego spełnienia świadczenia, gdyż w przeciwnym razie będzie się Pan musiał liczyć z wyżej wspomnianymi negatywnymi konsekwencjami.”

Proszę o pomoc w powyższej sprawie. Dodam, że identyczny przypadek miałem w firmie BETFAN i tam bukmacher poszedł śladem cudownego niegdyś Bet365 i w geście dobrej woli tego samego dnia wyzerował mi konto.

Chcesz dodać własny problem z tym bukmacherem?

Dodaj problem