Betters – Fałszywe info na czacie i brak działania
Witam ostatnio zapytałem na czacie Betters o kupon którego nie chcieli rozliczyć. Jednak potem to zrobili więc to trzeba im oddać jednak nadal jest inny problem. W trakcie trwania czatu z konsultantem miałem moment gdzie najprawdopodobniej nie działał mi czat (nie wyświetlała się żadna wiadomość ze strony agenta). Zwróciłem więc na to uwagę a w odpowiedzi dostałem wiadomość w stylu że „nie możliwe bo pisałem wtedy wiadomości”. Problem w tym że absolutnie żadnej nie napisałem więc nie była to prawda. Zmartwiłem się bo myślałem że ktoś się pode mnie podszywał, teraz już wiem że najprawdopodobniej po prostu było kłamstwo i żadnych wiadomości w tym czasie nie było. Nie wiem czy było świadome czy też nie, mam nadzieję że to drugie. Niemniej nie mam pewności ponieważ teraz z jakiegoś powodu, a mi nie znanego, w ogóle nie mogę wejść na czat z konsultantem. Tak więc prosiłbym o pomoc w kontakcie z Betters, aby wyjaśnili obie te sprawy.