STS – Zwyczajna Pomyłka, inny numer pesel
A więc chodzi o pomyłkę podczas wpisywania danych . Wpisałam omyłkowo tworząc swoje konto ,pesel mojej mamy ,mając wszystko na kartce bo dowodu przy sobie nie miałam , konto zostało zrobione ,na imię i nazwisko moje ale mamy pesel ,wszystko było dobrze ,wysłałam zdjęcia swojego dowodu bo nic nie wskazywało na to abym pomyliła coś z peselem ,wysłałam ,wpłaciłam pieniążki , obstawiłam za bonus , depozyt narazie zostawiłam ,wracam za godzinkę *Konto zostało zawieszone* *Skontaktuj się z Pomocą* , pisałam do nich ale konto zostało zablokowane i tyle , Wiem to moja pomyłka ale weryfikacja danych (imię i nazwisko) a danymi przypisanymi do peselu powinna być od razu a nie w takim przypadku nie trafnym gdzie wpłaciłam i konto zostało zablokowane , rozumiem konto zostało zablokowane ale proszę o wypłacenie wpłaconych tam pieniędzy , bądź odblokowanie konta ponieważ również mama może grać a ja mogę po prostu zrobić wtedy już bez pomyłki na inne konto.