Rafał
user avatar
STS
Problem nierozwiązany

STS – Zmiana rachunku bankowego po zleceniu wypłaty.

Witam, tydzień temu w poniedziałek zleciłem wypłatę swoich środków z konta STS, było to ponad 3200 zł.
Przed wypłatą postanowiłem zmienić swój nr konta na drugi rachunek z innego banku.. Niestety nie został od prawidłowo skopiowany i w schowku pozostał poprzedni skopiowany numer na który dokonywałem wcześniej przelew.. Niestety swój błąd zauważyłem dopiero po zleceniu wypłaty, podczas gdy chciałem dokonywać przelew weryfikacyjny na kwotę 0.01 zł.
Świadomy swojego błędu oraz regulaminu niezwłocznie zmieniłem numer rachunku i dokonałem przelewu weryfikacyjnego myśląc ze to załatwi sprawę..
Po tygodniu dostałem wiadomość ze przelew musi być dokonany z konta na które zlecone została wypłata…
No i tym samym zapędziłem się w tak zwany kozi róg..
Zastrzegam sobie, że od zawsze byłem jedynym właścicielem konta o czym mogą świadczyć logi (logowanie z tego samego urządzenia) oraz wszystkie dotychczasowe wypłaty były dokonywane na stały, należący do mnie rachunek bankowy, obydwie rzeczy w razie wątpliwości można sprawdzić.

Czy mam jakaś szanse na odzyskanie tych pieniędzy?

Chcesz dodać własny problem z tym bukmacherem?

Dodaj problem