STS – zablokowanie konta
Dzien dobry.
Dzisiaj z rana popełniłem błąd podczas tworzenia konta w STS. W paszporcie mam nazwisko Mykola. Podczas rejestracji wskazałem złą nazwę imię Dnipro365. Dnipro to moje miasto urodzenia. Zgodnie z punktem Regulaminu 6.2.1 proszę o zmianę moich danych na koncie. W tej chwili moje konto jest zablokowane i nie mogę wypłacić pieniędzy. Późnej moje konto zostało usunięte. Najczęściej na koncie tymczasowym przyjmują pieniądze do uzupełnienia. A potem z powodu mojego błędu nie przeprowadzają weryfikacji. Najważniejsze jest, aby zamknąć konto i odpisać pieniądze…
Żeby móc wypłacić pieniądze. Błąd został popełniony, ponieważ nie mówię dobrze po polsku. Poza tym moje nazwisko przy rejestracji było napisane prawidłowo jak w paszporcie.