STS – Dożywotnie zablokowanie konta przez złe wpisanie danych
Postaram się nie przeklinać, ale krew mnie zalewa. Będzie krótki wstęp i wyjaśnienie. Jeszcze jakiś czas temu sam chodziłem do lokalu STS puścić pare kuponów. Pech chciał że jestem uziemiony 6 miesięcy w domu z powodu wypadku. Poprosiłem wiec syna aby założył mi konto internetowe bo ja się na tym nie znam. Wszystko pięknie ładnie, rejestracja podane dane osobowe nr pesel dowód osobisty itp. konto założone ale trzeba dosłać skan dowodu pomyślałem zrobie to później. Dziś nadszedł ten dzień, ze to zrobiłem i nagle konto dożywotnio zablokowane. (…). Pisze parokrotnie na Live chacie z prośbą o pomoc bo nie wiem o co chodzi i się dowiaduje ze konto zostało dożywotnio zablokowane bo syn z przyzwyczajenia zamiast mojego imienia i nazwiska wpisał swoje na co ja nie zwróciłem uwagi. pisałem kilkukrotnie to pani paulina nic nie może z tym zrobić, pani Marcie jest bardzo przykro i regulaminem tu sypie „Regulaminem STS:
6.5. Warunkiem otwarcia konta tymczasowego jest wpisanie do formularza rejestracyjnego zgodnych ze
stanem faktycznym danych gracza tj. imię i nazwisko, nr PESEL (dotyczy obywateli RP”.
Żebym chciał być nieuczciwy to bym wpisał byle jakie imię itp i NIE WYSYŁAŁ SKANU DOWODU TOŻSAMOŚCI!!!!!!!! Z ciekawości zadałem jeszcze jedno pytanie pani Marcie której jest bardzo przykro jak zreszta i mi. Gdybym wpłacił na konto omyłkowo 300 zł bo przez przypadek kliknąłem dwa razy 0 to co wtedy wpłaciłeś to wpłaciłeś nie nasza sprawa? Jaka była jej odpowiedź? „Niestety, ale dokładnie tak. Decyzja o wpłacie należy do Gracza”. Jesteśmy tylko ludźmi każdy człowiek popełnia błędy. Co mogę z tym zrobić skoro prośby i argumenty nie działają?